Allt möjligt

Hann inte rida idag, var med på Pay&Jump IRL så hann inte, men imorgon så ska T sova hos mig vid mitt sommarställe, så då ska Tussan, Contessa, Minella & Smoothie med så kan vi hoppa! Fast dressyr med Smoothie! Och idag var det hopptävling hos Soreca med! :D Och kollade resultaten från ponnygaloppen, kom tvåa med Nellan! Duktiga fina Minella! Och T sa något om att Spoot fått en medryttare. Men imorgon kommer Josephines medryttare Lisa rida Josse, och stallskötaren Mimmi se till hästarna som är kvar på gården ;D Och nu flyttar pållarna ut till uteboxarna! :D Fast imorgon är det ju så mkt raketer så dom får sova inne då!
Kan visa vad mina hästar ska ha i transporten imorgon och vad Smoothie hade till Soreca och på tävlingen också! ;D
Smoothie i transport idag:

Smoothie på tävling idag:
Produktbild
Smoothie i transport imorgon:

Minella i transporten imorgon:

Vet, inte så matchande till Minella x)
Och tar med allround outfiterna till båda, + hopp till Minella och, dressyr till Smoothie, och eller tar med alla outfits X)

Postat av: J på soreca

Svar på komentar: Jaha, nu har jag ändrat startlistan. Jag lottar ut tävlingen nu :)



Kram J

2012-04-29 @ 23:29:42
URL: http://soreca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0