Dakota???

Dakota är ju just nu på foder. Och jag håller på att fundera på att sälja henne. Det koommer bli svårt att skiljas ifrån henne. Du EF kanske är intresserad? Eftersom du har henne på foder just nu! För jag skulle vilja ha en ny häst, d ponny helst, mörkbrun helst, och inte för gammal! Nån som har nåt liknande? Ungefär som Neiwadas Wild Wonder, eller Rosgårdens Sky.. Haha vad jag drömmer!
Mejla [email protected] om du är intresserad av Dakota eller har en mörkbrun d ponny! Och mejla även om Killen om du vill ha honom!
Ett krav på att om du köper Dakota är att du måste ha en lufthästblogg. Och helst att du inte säljer henne, för hon är redan 15 år, fyller 16 så jag skulle vilja att hon lever sina sista dagar hos dig som köper henne!
image description
Hästarna som då säljs, Dakota och Killen.
( men innan Dakota åker till hennes köpare så vill jag hinna rida henne lite mer, så hon kommer inte åka på ett tag iaf, eftersom hon nu är hos EF.)

Postat av: Neiwada

Hehe Sky är ju Wonders avkomma! Och de är verkligen grymma! Men som du vet kanske jag ska betäcka Wonder! Men den jag säljer avkomman till ska inte ha för många Lufthästar och aldrig sälja avkomman! ;)



Kram Neiwada

2012-04-07 @ 09:41:32
URL: http://stallneiwada.blogg.se/
Postat av: EELLIINN

snyft...

2012-04-07 @ 16:45:07
URL: http://stallskogsstjarnan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0