Fick ett mejl...

...Från en SMlufttränare som följt mig och Smoothies senaste tävlingar de senaste månaderna (Tävlat mycket utan LH blogg också ;D) och han frågade om han skulle kunna hjälpa mig och Smoothie framåt i tävlingarna! Jag svarade direkt ja för Smoothie är ju värsta bästa hopphästen!
Och juste, Minella och Smoothie fick gå på bandet idag, för jag kände att de behövde lite motion.
Nu ska jag fortsätta titta på PA! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0