Frihetsdressyr med Spoot

Hej idag har jag kört lite frihetsdressyr med Spoot. Han va väldigt duktig och va uppmärksam vad jag än sa. Contessa har ju fått föl också,han är så söt så man smälter.Eller vad tycker ni???
Tillbaka till Spoot. Han är ju en buse så när jag och E va på våra kompisars gård så rymde Spoot som vanligt till höet. Sweety ska åka iväg till mina kompisar på sjhorses. blogg.se ett tag där hon ska få lära sig att bete sig. Om dem gillar henne  och inte kan släppa taget så får dem köpa henne.Imorgon har min SM-tränare bokat in en extra träning och då blir det nog Tussan som får följa med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0