Grimmträning mm

Hej idag så ska jag börja grimmträna lilla Hubbe. Han är fortfarande lite förvirrad efter igår då han fick skilja från mamma, men han är lite lugnare nu. Ja hade också tänkt att hoppa med Spoot idag, fast gör nog en bomövning. Det är hopptävling med Contessa & Tussan så jag hoppas det går bra.
Bommövning jag ska göra med Spoot:



Jag har också köpt några nya grimmor till Hubbe.
Hubbes nya grimmor:




Jag har också köpt några nya schabrak

Öronskyddet köpte jag också:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0