Hubbe och Contessa

Idag har jag flyttat Hubbe till en annan hage för att han ska lära sig att vara utan mamma Contessa nu. På tal om Contessa så har jag varit hos min SM-tränare idag på länge så vi hoppade en liten bana på 70&80 cm. Jag har också hoppat Tussan och det gick också väldigt bra. På Tussan hoppade jag 60-70 cm.
Den här banan hoppade jag på Contessa:


Den här banan hoppade jag med Tussan:


Nu ska jag gå och kolla till Hubbe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0