Ingen Träning

Idag blev det ingen träning med Contessa för hon har ju fått föl så jag kan inte rida henne än.Det blir nog ingen träning på onsdag men kanske på söndag.Idag har jag iaf ridit Tussan och Spoot, jag hoppade med båda och det gick bra förutom att Spoot vägrade typ hela tiden men Tussan va jätteduktig.Jag har longerat Sweety också,jag vet inte riktigt när hon åker men jag hoppas att det blir snart.Om dem som kommer att ha henne ett tag inte vill köpa henne så får nån gjärna köpa henne och då är hon säkert jättesnäll:D
Dem här hindren hoppade jag

Spoot:
Utan hästen


Tussan:
Utan hästar






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0