JAG ÄLSKAR NEIWADA!

Ja, för jag E vann en supersnygg orange outfit som jag ska börja tävla Smoothie med! Och även en gästbloggning, som jag håller på att skriva just nu och en header! :D Till mig och T, till Hallonbacken! ;D Fast ja, de fattade ni nog x)
Och jag älskar inte bara Neiwada därför, utan hon har världens bästa blogg också! (Ni andra med, fast fastnat typ en millimeter mer hos Neiwada, inte för att vara dum! ;D) Neiwada är så snäll, tkr ni inte? :)
Outfiten jag fick:
Visst är den bara för snygg alltså? :) Ska användas under tiden Smoothie och jag kvalar in i SM... :D
Smoothie! <3 Bild från foto-vik.ru

Postat av: Neiwada

Naaaaaawie tack så mycket! :'-D<3<3<3<3

Kram Neiwada ^^

2012-04-18 @ 21:33:23
URL: http://stallneiwada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0