Jag har bestämt mig!!!!!!

Hej alla läsare Night har blivit jätte sjuk så därför har jag bestämmt mig för att låta sötisen Night somna in,det är för hanns bästa :(
Det tog tid att bestämma mig och det va ett jättestort beslut men jag gjorde det för Nights egen skull helt enkelt!!
Han försvinner imorgon så jag ska säga hejdå till min söta lilla häst :((
Han va som en hund när man inte red!!
Jag är jätteledsen!!!!!!!!!!!!!
Hoppas att han får det bra i hästhimlen!!!!!!!!!!!!
NIGHT DU SKA VETA ATT JAG ÄLSKAR DIG VAD SOM ÄN HÄNDER, JAG KOMMER SAKNA DIG JA KOMMER TÄNKA PÅ DIG VARENDA DAG I MITT LIV!!!!!!!!!!!!!!!!
R.I.P NIGHT VILA I FRID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

Här kommer en bild på finaste Night:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0