Killen - Dressyr

Hej.
Idag när jag tränade dressyr med Killen... Var han en ängel! Han kunde faktiskt göra tempoväxlingar, men öhmm, skänkelvikningarna kan han fortfarande inte. Så jag övade in massviss med sånna! På slutet så kunde han faktiskt göra en riktigt fin. Fast inte så många på en gång. Han tyckte nog det var lite jobbigt. Puh.
Efter jag övat dressyr i kanske en 45 min (?) så (tänkte) jag skritta av honom vidstigen bredvid sjön men både Killen och jag tyckte att vi skulle ta en galopp. En långgalopp. Hehe. Det blev några "bakuter" i galoppen och det gick lite för fort på vissa ställen. Men kul hade jag! Och Killen med! XD


Killens outfit:
Dressyr outfiten


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0