Mår bättre idag

Hej som E skrev så slog jag huvudet men jag mår toppen nu.Idag har jag ridit Contessa och Tussan.Spoot får vila idag.Spoot har fått nya outfits, det är Trocaderos gamla.Jag saknar Night väldigt mkt,men jag måste gå vidare i livet utan Night:(
Men idag hoppade jag mina pållar fast Spoot fick vila efter det som hände igår.


Sweety åker på foder imorgon till liljestallet.n.nu,hoppas min lilla pärla får det bra!






Postat av: ida

jag lovar att ta väl hand om henne:)

mvh liljestallet:D

2012-04-07 @ 14:55:28
URL: http://www.liljestallet.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0