Måste göra en lista.. x)

(fråga inte vad det är för lista, för det vet jag inte själv)
*NellaElla (Nutella)
*Smoothie
*Minella
*Josephine
*Föl *Går att paxa, en helrasig shettis*
Nån som vill?
Dakota - Till salu, frågat T om hon vill.. Annars så får min irl vän henne eller kanske Elin..
Killen - Åker ändra tillbaka till sin luftägare eller säljs till en riktig människa.
Eldstorm - Avbokat :''( buuh.
Nuttis! (Nutella) - Tagen, kommer på Lördag!! :DD
kommentera mer! vi har ju 10 - 15 bes varje dag.. :)


Nutella! <3

Postat av: Tova

hej de är jag som köpte trocadero måste bara säga att han har det bra och kan du du skriva fakta om Nutella Chockolate???? Hoon är jätte jätte fin! <3<3<3 Och jag bara älskar hästen Killen! Och din fina blogg som du har med T!

ps. Vad heter ni på riktigt för ni kan väl knappast heta E och T väl????? ds.

2012-04-09 @ 20:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0