Morgondagens outfit.

Imorgon är det om man kan säga avgörnings dagen.. Hoppas Smoothie klarar sig bra imorgon för hitills har han ju varit ganska trög. Sammanlagt ligger vi på delad 9onde plats. Och med Minella ligger jag på 4 plats. Hon har varit så otroligt duktig!
Imorgon är det då terräng. Ska ha Killens allround schabrak & huva! Fast benskydden under är ifrån Trocadero som han hade för ehm.. ett halvår sen? Detta ska Minella alltså få ha:
ProduktbildProduktbild
Och med svart hoppsadel & aachenträns med guldigt pannband.
Och Smoothie ska få ha ett schabrak jag öhm råkade köpa med hem samtidigt som jag köpte JW & GG sakerna inför hoppningen. Ja, kolla här nere:
ProduktbildProduktbild
Älskar schabraket! :) Och teknikskydden råka jag också köpa just då.. hehe. Och han har ju svart hoppsadel & pullarträns till ;)
___________________________________________________________
Och till båda hästarna ska jag ha samma klädsel som jag hade på hoppningen, fast med en kingslandtröja istället för en kavaj och röda JW byxor till nu borde det vara nog med länkar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0