Nutella - Till salu

Känner att jag inte har tid för Nuttis, tröttnar på henne lite... men älskar henne så mkt ändå! Men har bestämt mej för att sälja henne. Ska se till att hon hamnar på ett bra ställe där de tar hand väl om henne!
Hallonbackens Nutella Chocolate (Chocolate hette hon egentligen inte.. Men hon är lite chokladig så då fick hon heta det med)
Smeknamn: Nuttis, Nellaella, Nella (Haha, nästan som Minellas smeknamn Nellan), Choco, Nells.
Ras: Holsteinerkorsning med typ nåt Irlänskt.. Kom inte ihåg men säger Holsteiner bara!
Född: 2008 - 07 - 03
Mankhöjd: Inte slutmätt, men ungefär 160 cm..?
u. Rainbow
e. Daim
Snäll i hantering i stallet, helt cool. Vill ofta komma in först från hagarna. I ridning kan hon ibland vara jätte pigg, eller trög men oftast normal, lyssnar och så alltså. Hon hoppar jätte fin och ljuvligt! Jätte fin häst helt enkelt! Nuttis har tävlat några gånger, och de flesta gånger har hon vunnit! Förutom en gång... Då gick det åt skogen har jag hört. (Jag har tävlat henne 1 gång, då kom vi tvåa, dom andra gångerna har den gamla ägaren tävlat henne)
Kan tänkas att byta mot en annan häst men jag tror jag har en på g kanske....

Postat av: Neiwada

Varför köper du en ny häst om du har inte har tid för Nutella? :-)

Kram Neiwada

2012-04-21 @ 21:58:14
URL: http://stallneiwada.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag är super intreserad! :D

2012-05-02 @ 19:40:15
URL: http://stallfavorit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0