Ny design ;D

Imorgon blir det ju en renovering här i stallet (gården hur stallet är och hagarna m.m) och det blir även en ny design då! Och här är den!
(Den är jätteful i Windows XP, och jättefin i Windows 7, och E har båda så E vet! Bara därför)
Tänkte  bara säga det! :)

Postat av: EELLIINN

gött har Windows 7!!

2012-04-22 @ 19:45:21
URL: http://stallskogsstjarnan.webblogg.se/
Postat av: Neiwada

Ni vann en header på min halvårsdag! Jag kan lägga in den om ni vill! :-) (Har lagt in åt Morces, Rosgåtden, Stall Skogsstjärnan och snart Liljedtallets header) så ni kan lita på mig :-D

Kram Neiwada



P.s. Gulligt föl! Och din nya isis E är jätte fin! ^^ Är också lite sugen på islandshäst men det får räcka med de jag har för tillfället :-) D.s.

P.s.2 Till T: Vilken ras är Spoot? D.s.2

2012-04-22 @ 21:55:36
URL: http://stallneiwada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0