Nytt föl till Hallonbacken!

Nyss gick jag ut till stallet och tittade till Josse, och såg att hon fölat! Så jag ringde till vetrinären direkt så att hon skulle kunna kolla fölet! Det var ett sto, fuxfärgat och supergulligt! Men hon var född lite för tidigt, så hon är ganska liten men annars mår hon fint! Det här är min irl kompis som får köpa henne, eftersom hon redan var paxad utav henne ;)
Hon ska få heta Hallonbackens Isabella. Förmodligen. Fast det kanske ändras för jag tänker på det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0