Ska ut i stallet

Hej alla läsare nu snart är jag påväg ner till stallet och ska putsa och grejsa med hästarna och deras utrustning.
Sen ska jag gå in och bara chilla!
Just nu tänker jag på underbara Night och att han har försvunnit det är så tomt utan honom men jag ska inte tänka mer på det nu,nu ska jag tänka glada tankar om att Dakota snart eller 1 maj blir min.
Här kommer en bild på lilla Night:





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0