Gledi - Hoppning för T

Hej! Idag när jag var i stallet IRL så fick Gledi följa med! :) Var uppe i hopppaddocken och red med henne och hoppade! :) Och T var min ridlärare ;D Fast TC (I Team Hallonbacken & hon som köpt Knutten, Isabella & Nutella, ja Nutella är såld nu! :D) var också med och en till kompis. Vi hoppade bana och som högst kanske 55 cm. Har inte hoppat Gledi så mycket så körde på lite lägre höjder. TC hoppade t.o.m 70 CM HELT SKÄLV! :O Så coolt! Mitt högsta är ju typ bara 55 cm själv xD Nåja, Gledi var duktig och så och jätte snäll! :*
Gledis outfit: (Lägger in en bild för bild outfit nu för har inte gjort ett collage än)
IslandstränsProduktbildHoppsadel
(Sorry Neiwada om jag härmat dig lite på en av dina vinst outfits..)
Det här är alltså hennes hoppoutfit! Fast måste nog köpa en martigal till henne..
Ps. Gledi ska ju få föl men inte på LH tid utan tänker vänta tills hon får föl på riktig! :) Ds.

Postat av: Neiwada

Lite.....Det är ju kopierat rakt av!

2012-04-23 @ 21:42:43
URL: http://stallneiwada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0