Staffethoppningen

Nu ska träningen börja! (Till en lufttävling) Team Hallonbacken ska vinna! Eller hur? Kommer mejla er det ni ska öva på, på eran mejl ni som är med!
Alltså Pao & Elin xD Och jag, T och våra irl vänner TC och J.

Postat av: johanna (jf)

Hej jag vill inte klaga nu men jag gillar inte att man inte vill ha hästen! du kan ta Sunlight till salu el kan du lämna till back henne till mig... jag vill bara inte klaga;)



Kram Jf <3<3<3



2012-04-27 @ 14:31:22
Postat av: EELLIINN

ok... Bara Puffan lugnar ner sig innan tävlingen... Haha busponny... <3 (hon blir GALEN när hon har vilat!)



Hon kan sabba tävlingen isf. Då rider jag kanske Twister i stället... Beror på...

2012-04-27 @ 17:04:29
URL: http://stallskogsstjarnan.webblogg.se/
Postat av: EELLIINN

var är våran länk?

2012-04-27 @ 17:11:07
URL: http://stallskogsstjarnan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0