Tussan och Spoot

Idag blev det dressyr med Spoot och terräng med Tussan.Dressyren med Spoot gick inte så bra han stälde sig och sparkade bakut man kan väl säga att det blev rodeo.Han va helt omöjlig men det är nåt med Spoot som gör att man inte kan bli arg på honom.Jag skulle nog kunna skriva mkt mer om Spoot idag men det får räcka såhär.
Tussan va jätteduktig i terrängen hon lyssnade och va väldigt konsetrerad och lyssanade på mina hjälper.Jag har gjort en egen terrängbana i skogen längre bort från stallet.Vi hoppade 5 hinder ungefär.
Spoots outfit:
Han hade dressyr
Tussans outfit visar jag inte än och jag vet inte varför.

Postat av: S.B

Hej, anmäl er gärna till min hopptävling eller dressyrtävling! Skulle vara jätte-kul. :D

2012-04-25 @ 16:44:13
URL: http://stallblommgarden.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0