Brev från Neiwada!!

Hej!
Här kommer ett nyhetsbrev från Neiwada!
Det är så att jag har ännu mera bloggproblem -.-
Min blogg har raderats! Och lugn, jag ska fixa en ny så fort jag kommer hem från min semester på söndag. Det är också då SM är så hinner jag inte fixa nya bloggen osv så publiceras resultaten på Soreca. Jag behöver även hjälp med ett nytt Bloggnamn då det inte går att starta en ny blogg med namnet neiwada. Alla förslag r välkomna! Så alltså jag är fortfarande aktiv! Och jag fixar en blogg så fort jag kommit hem från semestern!
Har fått många mejl ang. Min bloggs försvinnande, och orkar inte och sitta och svara på 110 mejl så jag skickar ut ett nyhetsbrev istället!
Sprid gärna detta vidare på era bloggar!=)<3
Kram V, Neiwada<3
 
 

Postat av: Anonym

Du kan ju döpa den till neiwada.blo.gg det är ju endå ganska likt? :)

Svar: Neiwada är inte min blogg, men jag skrev ditt förslag till henne ;) <3
Stall Hallonbacken

2012-07-17 @ 00:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0