Fridolf, Bells, Knutten..

Åh jag vill ta tbx er! Fridolf, Bells & Knutten, mina gamla LH (Hade i vintras). Saknar er!
 
Fridolf var en hingst som inte gjorde nånting! Alltså aldrig blev han rädd, aldrig skenade han, aldrig gjorde han nåt dumt & han gjorde alltid sitt bästa i hoppning & dressyren. Det fanns inget fel på denna skimmelpojke. 
 
Bells var ett sto, isabellfärgat som var lite problemig. Hon skenade, småstegrade, & sparkade bakut ibland på uteritter, och hoppa gjorde hon inte så bra heller men jag tävlade faktiskt lite smått med henne också :3
 
Knutten var Fridolf & hans käraste föl, mamman hette Bella & var min kompis Julias. Bella & Fridolf var stöörtkär (iaf Fridde) & ett föl har det, alltså Knutten. Han har nåt i sig så han stannar 2 åring för evigt, alltså kan jag inte rida honom, vilket är rätt så skönt (XD)
 
Åh älskar er! (Bilder kmr)
 
/E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0