Golden

Har ju inte bloggat så bra men med Golden går det riktigt bra just nu. 
Här ser ni honom, han har blivit så duktig nu! Hans språng är jättehärliga! :)<3 Som högast har vi hoppat 30 cm, lika som på bilden ;)
Tänk när Golden och jag är uppe på Smoothie höjd! (omkring 130 cm) :D

Postat av: simwim

Vad kul att det går bra för dej och Golden! :)
Hur går det med Expresso??
Kram simwim <33
P.s ikväll kommer det upp massor med presenter till b l.a er! <3

Svar: Det går ganska bra med Expresso, men jag tror att han får åka tbx till dig tyvärr :/ Han är verkligen jättebra i allting men jag känner för att det blir för många pållar! :( Ja presenter! :DD Nu är jag glad :DD
Stall Hallonbacken

2012-07-01 @ 20:45:39
URL: http://stallsimwim.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0