Heej!

Nu har jag E & min vän T gjort en liten lufthästblogg! :D
Kan berätta lite om mina luftisar:
Smoothie

Connemara
2000
147 cm
Valack
u. Strawberry
e. Visky

Minella

New Forest
2004
137 cm
Sto
u. Nessa
e. Milo
Dakota

Connemara
1996
146 cm
Sto
u. Candytown
e. Dallyhoo
Josefin av Friheten

Shetlandsponny
1994
112 cm (Så hon är registrerad som en B ponny)
Sto
u. Jenna
e. Mint av Friheten
Trocadero

Berberhäst/Holsteiner
2004
152 cm
Hingst
u. Diana
e. Sprite
Japp, det var mina hästar de! T får väl visa sina nån gång hon med! :)
Och Trocadero söker en fodervärd, så kommentera gärna om du vill ha han på foder! Men han säljs inte nu iaf!
Juste, designen är från designandmakeup.se och får tas därifrån! :)

Postat av: Tackan

Cool blogg!

2012-03-15 @ 20:34:49
Postat av: Neiwada

Visst okej vi kan göra ett länkbyte! ;) min länk är http://www.stallneiwada.blogg.se! Vad kul att det kommet en "ny" lufthästblogg till världen!

2012-03-15 @ 20:39:16
URL: http://stallneiwada.blogg.se/
Postat av: EELLIINN

var kommer Dakota ifrån? Jag har en sköthäst som heter Dakota (likadan typ...) på dimsdale.n.nu...



Fin blogg... Länkbyte?

2012-03-16 @ 13:06:49
URL: http://stallskogsstjarnan.webblogg.se/
Postat av: Anja

Jag bloggar inte här men Dakota är från Dimsdale,EELLIINN.

2013-05-02 @ 16:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0