Longering med Minella - Löshoppning med Minella

HAAAAAAAJSAN!
Longerade Nellan nyss, hon skulle egentligen få vila lite men hon hade massa spring i benen! Hon galopperade på runt, runt & runt. Blev nästan lite yr där :s
Sen när jag skritta lite med henne runt på stallplanen så takta hon hela tiden. Inte var hon trött ne.
Så jag borstade henne lite snabbt och sedan så släppte jag henne i ridhuset så hon fick hoppa och springa av sig lite. Hon fick hoppa 70 cm hinder, ville inte få henne för galen.
Och sen tog jag in henne i stallet. Hon var typ jätte trött! :P Så blir det när man springer för livet. Hon fick sej en dusch sen fick hon gå ut i den stora hagen med dom andra.
Minella vid longering:
Longerings saker, som man brukar ha xD
Minella vid löshoppning:
Produktbild Ett träns jag hittade i sadelkammeren som passa perfeckt! (Inga tyglar alltså)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0