Mina hästar!!

Hej jag har inte bloggat nåt men jag tänkte börja nu.Här är mina hästar.

Namn:Night
Ras:Connemara
Ålder:10
inriktning:hoppning

Namn:Contessa
ras:holtsteiner
Ålder:10
inriktning:hoppning

Namn:Spoot
Ras:Arab och fjording
Ålder:5
inriktning:hoppning

Jag ska köpa en häst som är inriktad i dressyr men jag har inte bestämt mig vilken häst jag ska köpa.



Sweety är till salu så om nån är intreserad så kommentera!!
Sweety är en 6-årig häst som är lite busig men när ho vet att hon ska få hoppa blir hon hur snäll som möjligt.Hon kan sparka och göra bocksprång men hon är annars jätte snäll så hör gjärna av er om ni vill köpa henne!
/T


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0