Minella&Smoothie

Minella
Red dressyr med henne. Red i det så kallade paddock, väldigt halt där. Hon snubblade nån gång i traven men annars gick det bra! Vi tränade på skänelvikningar, och hon var väldigt duktig. Ibörjan var det lite svårt att få igång henne men på slutet gick hon verkligen jättefint!
Allround outfiten ;)
Och jag hade beige ridbyxor, mörkblå väst (min enda), ljusblåa ridstrumpor & ljusblå ridkofta.



Smoothie
Först red jag dressyr i paddocken, lite öppna & skänkelvikning. Gick väldigt bra med öppnan med skänkelvikningen fatta han inte ibörjan. Men på slutet fick vi till dom. Red dressyr i en halvtimma, sen tog jag av sadeln ioch red barbacka till ett ridhus i närheten för att hoppa, hinder var redan där inne och några red så jag tog och hoppade lite, hindren på 50 & 80 fnkade bra, men när jag skulle hoppa en meter för första gången barbacka så sparkade han bakut över hindret så jag ramlar av! xD
Var ganska galet. Men allt gick bra iallafall.

Allround outfiten, använder hopp outfiten mest på hopptävlingar.
Och jag hade lika outfit som på Minella!


/E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0