Nån som vill ha Killen?

Ja, jag har bestämt ska inte ha ha Killen (testar ju han bara lite här). Så hans ägare just nu undrar om nån skulle vilja köpa honom.
image description
Killen
132 cm
Welsh sektion C (tror jag)
Okänd stam
Hoppar otroligt bra, kan se troll eller spöken ibland. Men han stegrar ibland när man lastar honom, därför åker han fördetmesta lastbil.
Hör av dig till [email protected] eller skicka en kommentar utifall du är intresserad!

Postat av: Pao

Jag är intresserad. Har en fråga bara, har han tävlat någon gång förut?

Nå mig på mejlen [email protected]



/Pao

2012-04-02 @ 15:40:29
URL: http://vigganstuteri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0