Svar på kommentar

ida om Bilder!!!!:
jo jag har lufthästar till salu kolla in på in hemsida:)

Svar: Okej, det var T som sökte så hon får väl ta och kolla in! :D
Svar2: du skrev ju en till kommentar.. Och jag tänkte bara säga att vi är två som har denna blogg.
Nu skriver jag E, men T sökte men det gör hon inte då längre ;))

28 Mars, 16:56

Anonym om Bilder!!!!:
Vad fina!Älskar bilden på Spoot!

Svar: Tack, fast det är ju inte mina hästar :s Men bilden på Contessa har jag fotad. Visst är inte Spoot för gullig?

28 Mars, 16:13
ida om Sweety:
jo mejla mig gärna om henne :) när du svara på det här kan jag skicka ett mejl vad är e-postadressen din ? :)

Svar: Hmm, jag fattar inte riktigt :s, är det nåt du pratat med T om eller? Fast vår mejl är [email protected]



/E

Postat av: ida

jag pratade med dig som har bloggen :)

2012-03-29 @ 20:55:21
URL: http://www.liljestallet.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0