Tänkt på en sak...

Ja, Trocadero säljs nu. Ville göra en omstart men Troca är nog den enda jag kan slita mig ifrån. Smoothie säljs iallafall inte, för han var ju min första! Och Dakota har jag ju köpt från Dimsdale så hon säljs inte heller. Och Josse var min andra luftis.
Läs om Trocadero: http://hallonbacken.webblogg.se/2012/march/heej.html#comment (står om han längst ner)


Och hästen jag visat här nere (med bild från en iphone app) ska jag testa! Han är 132 cm & en Welsh Sektion C (tror jag!). ;) Han är bara 4 år och har precis ridits in, men han ska få lugna ner sig i en månad här då jag bara ska gå promenader med honom. Sen ska jag lära honom att hoppa och lite dressyr övningar!
Killen
image description

Kramar E

Postat av: Neiwada

Hanr väldigt lik en häst jag hittat!

2012-03-17 @ 22:01:23
URL: http://stallneiwada.blogg.se/
Postat av: Neiwada

Svar: Jag ska lägga in din länk så fort jag kan! Man kan fortfarande anmäla sig till tävlingen! Du kan hitta mer info på kategorin Tävlingar. Visst kan vi rida hoppning någon dag. Men hur hade du tänkt dig? Via mejl eller?



Kram Neiwada

2012-03-18 @ 08:09:20
URL: http://stallneiwada.blogg.se/
Postat av: johanna (jf)

jag är indresserad

2012-03-18 @ 09:07:32
Postat av: EELLIINN

SV: jag kan rida Dakota 3 dagar i veckan ungefär...



beror på...

2012-03-18 @ 10:12:01
URL: http://stallskogsstjarnan.webblogg.se/
Postat av: Tova

Hej, har tyvärr ingen blogg men måtte säga att din blogg är zuperduper fin! Och jag är intresserad utav Trocadero, kan jag ta honom på prov i två veckor?? Har en annan lufthäst, som heter Molly men är förstor för henne nu.. så då blir ju Trocadero perfa!

2012-03-21 @ 20:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0