YESYESYESYESYES!!!!

MINELLA ÄR FRIIIIIIIIIISSSK!!!! SÅ NU KAN JAG VARA MED PÅ NEIWADAS FÄLTTÄVLAN!! :D
Fy vad glad man blir, vetrinären ringde nu när jag stod och kolla när dom busa i hagen och sa att hon varit här i lördags och hälsat på min vän som red Smoothie då och samtidigt kollat hur Nellan mådde, och hennes sår var nästan läkt! Då behöver jag bara ha lindor/benskydd på tävlingen så att inte såret synns så mkt!
Imorgon rider jag Smoothie, Nellan!!! och Killen då.
Nä nu ska jag fixa iordning boxen åt Eldstorm, som kommer den 1 april! T och jag ska lära känna henne tillsammans!
Under på bilderna - mina egenfotade bilder (COPYRIGHT)

Copyright©
Åhh, vet ni vad jag kom på? Jag saknar Dakota så himla mycket!! Och Trocadero med förendelen.. Men dom har det bra där dom är, och jag äger ju fortfarande Dakota, hon är ju ändå på foder! Men hon har det då bra! :)
/E

Postat av: EELLIINN

tack för att jag fick vara med i erat tävlingsteam!

2012-03-29 @ 17:42:03
URL: http://stallskogsstjarnan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0