Dagens ridpass

Hej! Idag var det 25 + här 8D Så otroligt varmt asså!
Smoothie fick vara min cykelhäst idag, "red" till stallet IRL också fick han vänta där ett tag sen så "red" jag hem :) Han var ganska pigg påväg dit och nästan skenade när vi galopperade, men på hemvägen så gick det lite trögare x)
Med Minella så red jag också ut, fast då lufthästred jag xD Minella var lugn, men hon stack nån gång och stegrade en gång också, tror det var för att en orm kom..
Idag kunde jag inte hoppa för tränaren med Smoothie, han var tydligen sjuk :c Men på fredag ska jag rida för honom med både Smoothan och Nellan! :D
Aja,nu outfits!
Minella, Endast hennes aachen träns



Smoothie, endast hans pullar träns




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0