Förlåt..

För att jag inte har bloggat! Men har inte haft lust.. Men jag rider lufthästarna ändå! Men Smoothie är nu halt, och Minella övar jag väldigt mycket dressyr med, hon har blivit lite envisare i dressyren, fast hon brukar vara en ängel då! Och jag har börjat longera Sprite med bett och det går otroligt bra! Jag kom sist & näst sist hos Neiwada, vanliga platser jag alltid kommer på i LH tävlingar -.-
Och har även funderat på att sluta blogga, känner ingen lust till det som jag hade förut. Och så är två andra saker också..

Postat av: Ssi

Jag tycker du inte ska sluta blogga,vill du prata kan du mejla <3

2012-05-29 @ 19:29:24
URL: http://stallssi.blogg.se/
Postat av: Neiwada

Nej! Du får inte sluta!! Slutar du dör en del av lufthästvärlden.

Kram Neiwada<3

2012-05-29 @ 21:14:33
URL: http://stallneiwada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0