Frågestund - svar

Ändrar mig, ni får svaren ändå, fast var typ bara några frågor men ändå xD
Postat av: Rosendhal

Hur länge har du haft lufthästar?
Varför startade du din blogg om det? 
Vad hette din första lufthäst?
Varför började du med lufthästar?
Hur många lufthästar har du?

 

1. Inte direkt säker, men började med det när jag var ca 7 - 8 år (11 nu)

2. Det verkade så kul, och det var de! :D

3. Det är Smoothie, han har jag kvar :) Fast kanske hade andra låtsashästar som jag sa då, fast som jag bara kanske hade över 2 veckor eller nåt x)

4. Såg massvis med insändare till min häst och en av dem fastnade jag för xD Det handlade om att hon måstat avliva sin LH för han hade ont i benen :(

5. Just nu 4, och en som jag har på foder som inte står på gården, Gledi.

 

Postat av: Loppan

Vad hette ditt första luftdjur?
Vad är roligast med lufthästar/ luftdjur?
Är det roligt att blogga om lufthästar?
Har du något mer föl på gång?

 

1. Smoothie

2. Är beronende av att hoppa hinder, så det är nog bäst!

3. JA! :D

4. Nepp ;)


Postat av: Junigården

Hopptävling hos mig! Anmäl er gärna!



//E

2012-05-30 @ 21:15:27
URL: http://junigarden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0