Gästbloggning

Hej!
Jag är E:s kompis och ni kan kalla mig L. Det är jag som har köpt Killen och han är verkligen jättefin! Jag håller på att jobba mycket med dressyr med honom, mest skänkelvikningar och lite sånt. Han har verkligen blivit en i "gänget" för att han och de andra verkar gilla varandra! Mina andra hästar heter Minnie, Polo Apello, Nasse, Carly Rae och Angel! Carly Rae är tre år och Angel är nyfödd, han är jättesöt! Minnie är mamma till båda och Polo är pappa till Carly Rae och Angels pappa är Apello. Carly Rae är ett sto och Angel är en hingst. Nasse är världens finaste lilla shettis och han är 17 år och fortfarande superpigg på många saker som är nya för honom <3.
/L


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0