Hej då Solo och Spoot

Hej nu är det bestämmt att Tofsan (TC) ska köpa Solo och Spoot åkte idag till Elin på Stallskogsstjärnan. Jag vet inte riktigt när Solo åker men det blir nog snart tror jag. Nu när jag inte har så många hästar att rida kanske det blir lite bättre uppdatering för min del. Jag kommer att sakna Spoot som en tok men jag vet att jag gjorde rätt i att sälja honom för hos Elin tror jag att har blir riden mer än av mig för ja hade ju så många hästar men nu har jag bara Contessa, Tussan och Dakota. Det är ju Sweety också men hon räknas nästan inte som min häst just nu för hon är ju hos sjhorses.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0