Hej!

Hej! Har ni sett stall skogstjärnan? Om inte, ni måste!!!! För där finns världens snällaste som utser mig och T till veckans blogg! Och vi får även gästblogga och välja ett hemligt paket eller att bli medryttare på Boy eller Vanilla Ice! Elin är så himla snäll! <3 Jag tror jag väljer hemligt paket eftersom jag har så mycket annat för mig just nu ;)

Idag fick Minella & Smoothie gå i skrittmaskinen. Minella ska sakta men säkert börja komma i form fastän hon har föl. Nu på onsdag så tänkte jag göra så att Spirren får stå i en egen box, han är ju nästan 2 år! ;) Ska också börja grimträna honom i helgen kanske om det går bra för honom utan Minella i samma box ;) Imorgon om jag tar med Smoothie till skolan så får det bli ett rejält dressyrpass för honom!

Våran uppdatering ligger på det sämsta just nu, men jag spelar Starstable och är i stallet IRL och T är med massa vänner och i stallet IRL. Men jag hinner ändå rida luftisarna ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0