Hjälp!

Hay.
Jo, det är så att jag nog ska skapa en egen blogg. Men jag vet inte om jag ska ha på blogg.se eller bloggplatsen.se! Vad är bäst? :) Vilken är lättast att lägga in headers och videos på? Vilken blogg kan bli snyggast?
Har ju sett på bloggplatsen att man kan ha röstningar där ju, och så har man en frågeruta.. men kan man ta bort bloggar från bloggplatsen? Är det lätt och förstå om man är nybörjare? :)
Fast T, det betyder inte att jag slutar blogga här, kanske inte ens fastnar för den "nya".

Postat av: Neiwada

Hej!

Jag tycker blogg.se är enklast!

Det är ungefär lika enkelt att göra inlägg men i stilmallen och så är det enklaste att ha blogg.se!

Sedan så är det mycket enklare för läsarna att kommentera på blogg.se! Så jag skulle sagt blogg.se, eller stanna kvar med T BARA! :-)

Kram Neiwada

2012-05-06 @ 21:13:53
URL: http://stallneiwada.blogg.se/
Postat av: simwim

Jag tycker bloggplatsen! Jag förstod allt direkt när jag började blogga där o det är jätte enkelt att lägga upp headers o så! Bara lägga in en bild o trycka på spara ;) Och ja, man kan ta bort bloggar från bloggplatsen ;) Hoppas de hjälpte något! Kram simwim <3

2012-05-06 @ 22:34:32
URL: http://stallsimwim.bloggplatsen.se
Postat av: Olivia

Jag tycker att du ska ta devote.se men av de två du skrivit så tror jag blogg.se =)

2012-05-07 @ 17:45:22
URL: http://poniy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0