Massa regn..

Idag har det spöregnat hela dagen! Fy tusan vad blöt mina skor blev i skolan. Jag sa till Mimmi imorse att hästarna kunde få vara ute till halv 3, och då såg det ut att bli fint, så när jag kom hem från skolan stod dom i hagen för Mimmi åkte vid halv 2 och då var det lite duggit, så hon tänkte inte på att ta in dem, men sen kom hon tillbaka alldeles nyss och tog in dem igen eftersom jag har massa annat att göra.
Sprite mår fint, och Minella med. Ikväll så blir det ridning i ridhuset, dressyr. Nån som har en liten dressyr övning som jag och Smoothie kan testa? Annars så hittar jag nog nån på google ;)


Postat av: LuftLycka

Hejsan jag har startat tävlingar som uppvärmning för sorecas stora. Anmäl sig gärna!

2012-05-12 @ 13:22:22
URL: http://luftlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0