Stretching

Hej! Stretchade alla pållar idag, eller inte Josse då eftersom Lisa (Hennes medryttare) red henne just då. Men Minella, Smoothie och Sprite blev stretchade. För Sprite var det ju första gången, så han var lite  misstänksam när jag tog upp hans hov, och inte skulle kratsa xD Men han tyckte nog det var skönt lilla pojken! Minella stod och halvsov hon, Smoothie med, fast inte direkt när jag tog hoven han är halt i.. då gjorde de nog lite ont så den hoven stod jag över. Sen efter det så ryktade jag och myste med alla luftisar :) De alla fick ett äpple var också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0