Tussan-Uteritt

Hej på er idag har jag ridit ut på Tussan, vi red till hennes favoställe och det är en äng som är perfekt att galoppera och äta gräs på. Vi tog en lång och härlig galopp sen så skrittade vi hem. Hon va pigg och framåt och väldigt snäll den lilla Tussan. Det va första gången vi red på ängen tidigare har jag bara gått med henne det är så jag vet att det är hennes favorit ställe. jag flög nästan av henne för hon visste inte om hon skulle äta eller springa men hon va duktig ändå.
Tussans outfit:
Allround


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0