Outfiterna för idag

Ska visa outfitsen jag hade på Minella och Smoothie idag på stall Skogsstjärnan eftersom jag inte han igår :s. Och vet ni vad?? Jag och Smoothie vann! Och tvåa med Minella! YEEEEEEEEEY! Fast Smoothie (som är vit) blev riktigt lerig! Usch, så senare när jag kom hem från Skogssjärnan så fick båda hästarna duscha! Hade likadana outfits som på Neiwadas tävling!
Smoothies:
Med svart sadel och svart pullarträns till. Och svarta benskydd!
Jag med Smoothie:
Minella:
Mörkblått GG sätt! Och med svart aachenträns och sadel! :)
Och jag med Minella:
Nä nu ska jag ut och kolla Josephine lite, och kanske gå en runda eller så!

Postat av: EELLIINN

Jag vet! På ridbanan är DET lerigt! (det är det IRL fast det är en gräsmatta).. I skogen fick ju hästarna bara barr på sig men ja, jag såg Smootihe också.. Jag tänkte:



"Jösses det DÄR blir jobbigt att få bort!"



P.s Så mkt lera var det inte... (bara vid hindret annars bara "rena" vattenpölar!)

2012-04-12 @ 10:15:34
URL: http://stallskogsstjarnan.webblogg.se/
Postat av: EELLIINN

SV: Gött att det är borta eller hur? (Puffan såg ut som ett lertroll!)

2012-04-12 @ 10:54:24
URL: http://stallskogsstjarnan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0