Vet ni vad?

Tjo!
Vet ni vad jag kom på att tänka idag? Jo min gamla lufthäst (hade massa olika förut) som var mörkbrun (!!!) och hon hette Hallonbackens Nutella Chocolate. (Hade ett annat stuterinamn förut, men bytte nu eftersom det är ett annat stuteri jag har nu)
Iaf, Nutella och jag blev jätte bra vänner under våran tid och jag löshoppade henne och hon var jätte duktig, klarade att hoppa redan 75 cm vid 2 års ålder! Fast jag kunde ju inte rida henne, så senare glömde jag henne och då hamnade hon hos en luftmänniska där hon också hade det bra. Och jag kollade i en bok där jag hade henne, och då kom jag på att henne vill jag ha tillbaka! Nutella är nu iaf inriden och hoppar jätte bra, tävlat nån gång också hos luftmänniskan tror jag. Nu är Nutella hela 3 år! (Ett år äldre xD) Så det var för ungefär 1 år sen jag glömde henne
Men nu vet jag inte om jag ska ta tillbaka henne! Vill det, för hon är min drömhäst! Och där finns hon! Men jag vet inte! Vad tycker ni?
Bilder:
Fina Nuttis! :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0