Safira!!

Hej jag har precis köpt en häst av luftlycka. Hon heter Safira och är världens sötaste!Hon kom till mig den 4 Juli.
Jag är så glad att jag köpte henne<3Hon är typ inte innriden men hon har haft sadel på sig så jag tror att det kommer gå bra, vi får se om jag rider eller kör inn henne. Hon ska få åka på sommarbete snart med dem andra hästarna!
 

Postat av: LuftLycka

Hahne kul att du gillar henne!:-D

Kram!

2012-07-06 @ 19:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0