Trocadero - Dressyr

Dressyr med Trockis idag! Vi övade mest skänkelvikningar och halvhalter, och lite öppna med :). Han var lite tjurig med skänkelvikningarna, men annars gick allt som det skulle. I galoppen så tränade jag på att hålla igång honom då man svänger, vilket han bara brukar göra på tävlingar. Annars så springer han bara runt i paddocken/ridhuset. Men jag gjorde en volt på stora mittvolten vid E varje gång vi red förbi, det gick otroligt bra de!
Trocas outfit:
Körde på dressyroutfiten idag, men med en john whitaker schabrak ist, som egentligen är Killens x'D

Och jag hade på mig jeans ridbrallor, beige vindjacka, röda ridstrumpor, back on track hjälm och en kingsland tröja (rosa armbågar)

/E


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0