Haft fullt upp!

Varit lite dålig uppdatering från mig de senaste dagarna, men igår så hopptävlade jag på stall Sim Wim med Smoothie i hoppning och idag tävlade jag med Minella i dressyr. Smoothie kändes lite stressad men annars gick allt fint. Kom på plats 6. Minella var jättefin och men henne kom jag på plats 4 ;D Och idag efter tävlingen fick Minella vila ca en timma, sen så betäckte jag Minella med Spoot!♥ Så ett fjording-arab-newforest-nordsvensk väntar! ;)
Och ja, Smoothie fick vila idag, imorgon så ska vi nog på en ridtur! Och justja, i tisdags så kvalade T och jag till SM! Med Smoothie och Contessa.
Outfiten för Smoothie på Sim Wim:
Produktbild
Smoothie på kvalningen:

Första rundan hade han de orangea benskydden och schabraket.
Andra hade han detta ist:
Produktbild
Tredje:
Minella på Sim Wim:

Och hennes dressyrsadel och träns ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0