Starstable!

Hej! Idag kanske Smoothie får vila, vi får se. Men iaf jag har börjat med starstable och tkr att det är askul! Har någon annan det? Isåfall, ska vi träffas? :)

Postat av: johanna (jf)

jag har inte det det är säckert kul :)

2012-05-13 @ 16:45:17
Postat av: EELLIINN

Jag tänkte skaffa det men denna datorn är bara några år gammal men ändå VAR DEN FÖR GAMMAL för starstable...



P.s Mejla mig... Ni har vunnit veckans blogg!

2012-05-13 @ 20:35:36
URL: http://stallskogsstjarnan.webblogg.se/
Postat av: johanna (jf)

jag ska skaffa starstabel men ett proplem bara jag har inte Fyll i gratiskod (valfritt) kan du ge mig bara koden

2012-05-14 @ 17:41:47
Postat av: Danni

fattade inte hur man gjorde så slutade med det. om du förklarar för mej så kanskd jag börjar igen och då kanske vi kan träffas =DDD

2012-05-14 @ 20:07:45
URL: http://guldhovarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0