Contessa-Hoppning

Hej, idag har jag Hoppat Contessa litegranna.
Hon va duktig som vanligt, ska börja komma igång och tävla lite grann snart hade jag tänkt.
Vi började med att hoppa lite låga räcken och sen lite högre räcken och oxrar.
Jag gjorde en övning som jag tycker va ganska bra, jag la fyra bommar på en volt, det va bra för att hon måsta ställa innåt samtidigt som hon måste ha koll på bommarna.
När jag gjort den övningen några gånger åt båda hållen så hoppade jag först ett räcke på 80cm och strax efter den en oxer på 90cm.
Hon va superduktig!!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0