Tävling??

Jag undrar bara om nån har nån tävling på gång?? 
saknade lilla Sweety<3<3
 

Ett väldans tag sen!!

Hej nu va det hur länge sen som helst. Förlåt men jag har helt enkelt glömt bort bloggen men jag ska försöka vara mer aktiv;D
Hästarna mår bra men Safira har rymt några gånger men hon jag eller mimmi har hittat henne vid höt eller foderkammaren.
Jag ska gå ner och rida Tussan nu tänkte jag, mimmi ska köra Safira oxå.
 
Ska fråga E om vi ska göra nåt specielt på årsdagen som är snart, Den 15mars.
 
Outfit:
Dressyr idag, det glömde jag att säga:D
 

Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0