Contessa och Tussan

hej idag va hag ju och tränade för att kvala till SM med Contessa,vi började med ett kryss på 60 sen tog vi ett recke på 80 efter det så blev det ett oxer på 100 för att det hade gått så bra.Jag fick hoppa Tussan för honom också och då så började vi med ett kryss på 50 sen ett oxer på 70 sen tog vi och åkte hem.Med mig hem hade jag mer kunskap om hoppning.Jag är så stolt över båda två.
Imorgon blir det markarbete med Spoot


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen hit till Stall Hallonbacken! Det här är ett lufthäststall i Norr med två ägare, T & E. Vi har 4 varsina lufthästar som vi tävlar och tränar med. Men de fyra under är något alldeles speciellt♥: Smoothie Vann LH-SM på Neiwada sommaren 2012 Tussan Fint minne från Stall Blommgården♥ Contessa Var också med i finalen av LH-SM sommaren 2012 Golden Line Fint minne från Neiwada♥
RSS 2.0